Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-15
Resumen: Each individual has a different way of learning a language. In this project, among the numerous individual differences that exist, eight factors are analysed to explore their influence on second language learning, focusing on age, aptitude, autonomy, emotions, language strategies, language style, motivation, and personality. A questionnaire was administered to English Degree students at Rovira i Virgili University to see their perspectives on learning. The results align with previous studies presented throughout this project, and some highlights from the results are the lack of anxiety when speaking in English and the important role of motivation found in students. Cada individu té una manera diferent d'aprendre una llengua. En aquest projecte, entre les nombroses diferències individuals que existeixen, s'analitzen vuit factors per explorar la seva influència en l'aprenentatge de segones llengües, centrant-se en l'edat, l'aptitud, l'autonomia, les emocions, les estratègies lingüístiques, l'estil lingüístic, la motivació i la personalitat. Es va fer un qüestionari als estudiants de grau d'anglès de la Universitat Rovira i Virgili per veure les seves perspectives sobre l'aprenentatge. Els resultats s'alineen amb els estudis previs presentats al llarg d'aquest projecte, i alguns dels resultats destaquen la falta d'ansietat a l'hora de parlar en anglès i l'important paper de la motivació que es troba en els estudiants.
Materia: Filologia
Idioma: en
Áreas temáticas: Filología Philology Filologia
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiante: Gutiérrez Destefanis, Camila
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Examinando differencias individuales en el aprendizaje de segundas lenguas Examining individual differences in Second Language Learning Examinant les diferències individuals en l'aprenentatge de segones llengües
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Diferencias individuales, Aprendizaje de segundas lenguas, Factores de aprendizaje de idiomas Individual differences, Second Language Learning, language learning factors. Diferències individuals, Aprenentatje de segones llengues, factors d'aprenentage de llengües
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Examining individual differences in Second Language Learning
Director del proyecto: Ayvazyan, Nune
Enseñanza(s): Anglès
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)