Treballs Fi de Grau> Psicologia

La relació entre l'estil d'aferrament ansiós i el dol persistent: una revisió sistemàtica

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:7891
    Autores:
    Grangé Reina, Ivan
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-12-10
    Resumen: L’objectiu d’aquesta revisió sistemàtica ha estat determinar si existeix una relació entre l’estil d’aferrament ansiós en adults i el dol persistent mitjançant l’exploració de la literatura científica existent. S’ha dut a terme la selecció d’articles a partir de la cerca de publicacions en les bases de dades Web of Science i Scopus. Les dades obtingudes han demostrat una relació positiva entre les dues variables; no obstant això, no existeix consens sobre quin és l’estil d’aferrament insegur que es relaciona més significativament amb el dol persistent, pel qual els resultats dels articles són incongruents. Es requereixen futures investigacions.
    Materia: Psicologia
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
    Departamento: Psicologia
    Estudiante: Grangé Reina, Ivan
    Curso académico: 2023-2024
    Título en diferentes idiomas: La relació entre l'estil d'aferrament ansiós i el dol persistent: una revisió sistemàtica The relationship between anxious attachment style and prolonged grief: a systematic review. La relación entre el estilo de apego ansioso y el duelo persistente: una revisión sistemática
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-19
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Aferrament, dol, mort Attachment, grief, death Apego, duelo, muerte
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: La relació entre l'estil d'aferrament ansiós i el dol persistent: una revisió sistemàtica
    Director del proyecto: Ribes Fortanet, Diana
    Enseñanza(s): Psicologia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Psicologia
    Psychology
    Psicología
    Psicologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar