Treballs Fi de Màster> Economia

Corporate Social Responsibility and Sustainability in Tourism: The Opportunities and Challenges of implementing a Sustainability Concept and the TourCert CSR Certification at Tour Operators in Germany

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1092
    Autors:
    Laukenmann, Janna-Marie
  • Altres:

    Paraules clau: Responsabilidad Social Corporativa, turismo sostenible, operador turístico Corporate Social Responsibility, sustainable tourism, tour operators Responsabilitat social corporativa, turisme sostenible, operador turístic
    Títol en diferents idiomes: Responsabilidad Social Corporativa y Sostenibilidad en el Turismo: Las Oportunidades y Desafíos de implementar un Concepto de Sostenibilidad y la Certificación de RSC TourCert en Operadores Turísticos en Alemania Responsabilitat social corporativa i sostenibilitat en el turisme: Les oportunitats i els reptes d'implementar un concepte de sostenibilitat i la certificació de RSC TourCert als operadors turístics a Alemanya
    Àrees temàtiques: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Laukenmann, Janna-Marie
    Departament: Economia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-01-27
    Crèdits del TFM: 12
    Director del projecte: García Álvarez, Dr. María Ercilia
    Resum: This Master´s Thesis aims to find out about the opportunities and challenges of implementing a sustainability concept, as well as CSR certifications at tour operators. Based on the findings of the theoretical part about Corporate Social Responsibility, as well as sustainability in general and in relation to tourism, a sustainability concept is developed in various steps. The empirical part of this Master´s Thesis sheds a light on the chances and challenges of incorporating sustainability and being certified with the TourCert CSR certification from the perspective of tour operators, who are already certified. Aquesta tesi de màster té com a objectiu conèixer les oportunitats i reptes d'implementar un concepte de sostenibilitat, així com certificacions de RSE en operadors turístics. Basant-se en els resultats de la part teòrica sobre la responsabilitat social de les empreses, així com la sostenibilitat en general i en relació amb el turisme, es desenvolupa un concepte de sostenibilitat en diversos passos. La part empírica d'aquest tesi demàster llança una llum sobre les possibilitats i els reptes d'incorporar la sostenibilitat i estar certificats amb la certificació TourCert CSR des de la perspectiva dels operadors turístics, que ja estan certificats.
    Matèria: Turisme
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
    Títol en la llengua original: Corporate Social Responsibility and Sustainability in Tourism: The Opportunities and Challenges of implementing a Sustainability Concept and the TourCert CSR Certification at Tour Operators in Germany
    Data d'alta al repositori: 2022-07-25
  • Paraules clau:

    Turisme i oci
    Tourism and leisure
    Turismo y ocio
    Turisme
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar