Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Fomentar lèxit acadèmic mitjançant lús de competències digitals i ús de dispositius electrònics. Estudi de cas.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1292
  • Autors:

    Pérez Pérez, Atalía
  • Altres:

    Paraules clau: TIC, centro escolar, éxito académico " ICT, school, academic success" TIC, centre escolar, èxit acadèmic
    Títol en diferents idiomes: Fomentar el éxito académico mediante el uso de competencias digitales y uso de dispositivos electrónicos. Estudio de caso. Foster academic success through the use of digital skills and use of electronic devices. Case study. Fomentar lèxit acadèmic mitjançant lús de competències digitals i ús de dispositius electrònics. Estudi de cas.
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Pérez Pérez, Atalía
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-09-13
    Crèdits del TFM: 9
    Director del projecte: Gairal Casadó, Regina
    Resum: La introducción de las TIC ha constituido un cambio en el proceso de enseñanza aprendizaje afectando especialmente al equipo docente, quienes han tenido que reforzar sus competencias digitales para poder dar cobertura a esta nueva situación. Después de la crisis sanitaria de la COVID-19 se promovió un cambio a favor de fomentar las TIC en las aulas, pero también se generó debate social debido a la escasa formación docente para el uso didáctico y creativo de las tecnologías. El presente trabajo pretende comprobar si la aplicación de TIC puede fomentar el éxito académico del alumnado del segundo y tercer ciclo de un CEIP de las Islas Canarias. La introducció de les TIC ha constituït un canvi en el procés d'ensenyament aprenentatge afectant especialment l'equip docent, els qui han hagut de reforçar les seves competències digitals per a poder donar cobertura a aquesta nova situació. Després de la crisi sanitària de la COVID-19 es va promoure un canvi a favor de fomentar les TIC a les aules, però també es va generar debat social a causa de l'escassa formació docent per a l'ús didàctic i creatiu de les tecnologies. El present treball pretén comprovar si l'aplicació de TIC pot fomentar l'èxit acadèmic de l'alumnat del segon i tercer cicle d'un CEIP de les Illes Canàries.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Títol en la llengua original: Fomentar el éxito académico mediante el uso de competencias digitales y uso de dispositivos electrónicos. Estudio de caso.
    Data d'alta al repositori: 2023-03-07
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar