Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1300
    Autors:
    Fuentes Llorach, Gemma
  • Altres:

    Paraules clau: Violencias relacionadas con el género, Educación social, jóvenes tuteladas Gender related violence, Social education, young people in guardianship violències relacionades amb el gènere, Educació social, joves tutelades
    Títol en diferents idiomes: Relevancia de la formación específica en intervención con violencias relacionadas con el género de las educadoras sociales para la intervención socioeducativa con jóvenes tuteladas Importance of the specific training for intervention in the gender related violence area, specifically, intervention with young people in guardianship. Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Fuentes Llorach, Gemma
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-20
    Crèdits del TFM: 9
    Director del projecte: Torrens Bonet, Ramona
    Resum: En aquest treball s’estudia la rellevància de la formació específica de les educadores socials en la intervenció socioeducativa, concretament, en l’àmbit de violències relacionades amb el gènere per a la intervenció amb joves tutelades. Aquest estudi es centra en els serveis de Pisos Assistits per a noies d’entre 16 i18 anys de Tarragona, on, a partir de la realització d’entrevistes semi-estructurades s’exposen i analitzen les dificultats derivades de la falta de formació amb les que es troben les Educadores Socials. A més, com a punt complementari, es recuperen materials per a fer una proposta d’actuació en cas d’abusos sexuals, una de les principals situacions amb les que es troben les Educadores Socials del pis assistit.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Ensenyament(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Títol en la llengua original: Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Data d'alta al repositori: 2023-03-13
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar