Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades

  • Datos identificativos

    Identificador:  TFM:1300
    Autores:  Fuentes Llorach, Gemma
  • Otros:

    Palabras clave: Violencias relacionadas con el género, Educación social, jóvenes tuteladas; Gender related violence, Social education, young people in guardianship; violències relacionades amb el gènere, Educació social, joves tutelades
    Título en diferentes idiomas: Relevancia de la formación específica en intervención con violencias relacionadas con el género de las educadoras sociales para la intervención socioeducativa con jóvenes tuteladas; Importance of the specific training for intervention in the gender related violence area, specifically, intervention with young people in guardianship.; Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Áreas temàticas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2021-2022
    Estudiante: Fuentes Llorach, Gemma
    Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-20
    Creditos del TFM: 9
    Director del proyecto: Torrens Bonet, Ramona
    Resumen: En aquest treball s’estudia la rellevància de la formació específica de les educadores socials en la intervenció socioeducativa, concretament, en l’àmbit de violències relacionades amb el gènere per a la intervenció amb joves tutelades. Aquest estudi es centra en els serveis de Pisos Assistits per a noies d’entre 16 i18 anys de Tarragona, on, a partir de la realització d’entrevistes semi-estructurades s’exposen i analitzen les dificultats derivades de la falta de formació amb les que es troben les Educadores Socials. A més, com a punt complementari, es recuperen materials per a fer una proposta d’actuació en cas d’abusos sexuals, una de les principals situacions amb les que es troben les Educadores Socials del pis assistit.
    Materia: Ciències de l'educació
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Enseñanza(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Título en la lengua original: Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Fecha de alta en el repositorio: 2023-03-13
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar