Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1300
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFM1300
  • Autores:

    Fuentes Llorach, Gemma
  • Otros:

    Palabras clave: Violencias relacionadas con el género, Educación social, jóvenes tuteladas Gender related violence, Social education, young people in guardianship violències relacionades amb el gènere, Educació social, joves tutelades
    Título en diferentes idiomas: Relevancia de la formación específica en intervención con violencias relacionadas con el género de las educadoras sociales para la intervención socioeducativa con jóvenes tuteladas Importance of the specific training for intervention in the gender related violence area, specifically, intervention with young people in guardianship. Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2021-2022
    Estudiante: Fuentes Llorach, Gemma
    Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-20
    Creditos del TFM: 9
    Director del proyecto: Torrens Bonet, Ramona
    Resumen: En aquest treball s’estudia la rellevància de la formació específica de les educadores socials en la intervenció socioeducativa, concretament, en l’àmbit de violències relacionades amb el gènere per a la intervenció amb joves tutelades. Aquest estudi es centra en els serveis de Pisos Assistits per a noies d’entre 16 i18 anys de Tarragona, on, a partir de la realització d’entrevistes semi-estructurades s’exposen i analitzen les dificultats derivades de la falta de formació amb les que es troben les Educadores Socials. A més, com a punt complementari, es recuperen materials per a fer una proposta d’actuació en cas d’abusos sexuals, una de les principals situacions amb les que es troben les Educadores Socials del pis assistit.
    Materia: Ciències de l'educació
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Enseñanza(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Título en la lengua original: Rellevància de la formació específica en intervenció amb violències relacionades amb el gènere de les educadores socials per a la intervenció socioeducativa amb joves tutelades
    Fecha de alta en el repositorio: 2023-03-13
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar