Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Perspectiva de gènere i desenvolupament rural

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1306
    Autors:
    Vicente Gil, Maria
  • Altres:

    Paraules clau: Políticas públicas, perspectiva feminista y mundo rural Public polítics, feminist perspective, rural world Polítiques públiques, perspectiva feminista, món rural
    Títol en diferents idiomes: Perspectiva de género y desarrollo rural Gender perspective and rural development Perspectiva de gènere i desenvolupament rural
    Àrees temàtiques: Antropología Anthropology Antropologia
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Vicente Gil, Maria
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-20
    Crèdits del TFM: 9
    Director del projecte: Romera Lorenzo, Maria Pilar
    Resum: Es necessari emmarcar la importància de la perspectiva de gènere en les polítiques públiques per al desenvolupament rural i fer-ho des del feminisme. Actualment les polítiques rurals tenen un biaix endocèntric en l’aplicació de la perspectiva de gènere i perpetuen desigualtats arrelades en les estructures del sistema patriarcal. L’escassa participació femenina als òrgans on es debaten les polítiques rurals i el continuat èxode rural femení denoten la necessitat de transformar el sistema actual i començar a pensar en les dones com a subjectes de fer política i imprescindibles per potenciar un desenvolupament rural en consonància amb les diferents ruralitats existents.
    Matèria: Antropologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Ensenyament(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Títol en la llengua original: Perspectiva de gènere i desenvolupament rural
    Data d'alta al repositori: 2023-03-13
  • Paraules clau:

    Antropología
    Anthropology
    Antropologia
    Antropologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar