Treballs Fi de Màster> Psicologia

Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1355
    Autors:
    Pena Bagés, Camelia Aloma
  • Altres:

    Paraules clau: altas capacidades, inteligencia emocional, regulación emocional, educación emocional, programa high abilities, emotional intelligence, emotional regulation, emotional education, program altes capacitats, intel·ligència emocional, regulació emocional, educació emocional, programa
    Títol en diferents idiomes: Inteligencia y regulación emocional en preadolescentes i adolescentes con altas capacidades Intelligence and emotional regulation in pre-adolescents and teenagers with high abilities Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats
    Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
    Confidencialitat: Si
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Pena Bagés, Camelia Aloma
    Aprenentatge Servei: SI
    Departament: Psicologia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2023-09-13
    Director del projecte: Canals Sans, Josefa
    Resum: Ofereix una investigació sobre habilitats emocionals en població preadolescent i adolescent amb altes capacitats. Mitjançant un disseny experimental, es crea i s’imparteix un programa d’educació emocional adaptat i s’analitza el nivell d’intel·ligència i regulació emocional dels membres abans i després d’aquest
    Matèria: Intel·ligència emocional
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Ensenyament(s): Psicologia General Sanitària
    Títol en la llengua original: Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats
    Data d'alta al repositori: 2023-06-07
  • Paraules clau:

    Psicología
    Psychology
    Psicologia
    Intel·ligència emocional
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar