Treballs Fi de Màster> Psicologia

Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1355
    Autores:
    Pena Bagés, Camelia Aloma
  • Otros:

    Palabras clave: altas capacidades, inteligencia emocional, regulación emocional, educación emocional, programa high abilities, emotional intelligence, emotional regulation, emotional education, program altes capacitats, intel·ligència emocional, regulació emocional, educació emocional, programa
    Título en diferentes idiomas: Inteligencia y regulación emocional en preadolescentes i adolescentes con altas capacidades Intelligence and emotional regulation in pre-adolescents and teenagers with high abilities Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats
    Áreas temàticas: Psicología Psychology Psicologia
    Confidencialidad: Si
    Curso académico: 2021-2022
    Estudiante: Pena Bagés, Camelia Aloma
    APS: SI
    Departamento: Psicologia
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2023-09-13
    Director del proyecto: Canals Sans, Josefa
    Resumen: Ofereix una investigació sobre habilitats emocionals en població preadolescent i adolescent amb altes capacitats. Mitjançant un disseny experimental, es crea i s’imparteix un programa d’educació emocional adaptat i s’analitza el nivell d’intel·ligència i regulació emocional dels membres abans i després d’aquest
    Materia: Intel·ligència emocional
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Enseñanza(s): Psicologia General Sanitària
    Título en la lengua original: Intel·ligència i regulació emocional en preadolescents i adolescents amb altes capacitats
    Fecha de alta en el repositorio: 2023-06-07
  • Palabras clave:

    Psicología
    Psychology
    Psicologia
    Intel·ligència emocional
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar