Paraules clau: Destinació turística, turisme rural, turisme enogastronòmic, agents implicats, marketing, pla de marketing Tourist destination, rural tourism, food and wine tourism, stakeholders, marketing, marketing plan Destino turístico, turismo rural, turismo enogastronómico, agentes implicados, marketing, plan de marketing
Títol en diferents idiomes: La importancia de la colaboración público-privada en el marketing de les destinacions turístiques THE IMPORTANCE OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN THE MARKETING OF TOURIST DESTINATIONS. A look into the inland of Costa Daurada LA IMPORTÀNCIA DE LA COL·LABORACIÓ PÚBLICO-PRIVADA EN EL MARKETING DE LES DESTINACIONS TURÍSTIQUES. Una mirada a l'interior de la Costa Daurada
Àrees temàtiques: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2022-2023
Estudiant: Simon Molas, Judit
Aprenentatge Servei: No
Departament: Turisme
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2023-09-13
Crèdits del TFM: 12
Director del projecte: Cavalli, Giovanni Pietro
Resum: Este trabajo de investigación analiza la importancia de la colaboración público-privada para el marketing de los destinos turísticos, centrándose en el interior de la Costa Daurada. Para ello, se ha llevado a cabo una revisión de la literatura, seguida de un cuestionario a 27 personas del sector turístico. Con el foco puesto en la Costa Daurada Interior, se presentan diferentes entrevistas de contextualización de los agentes del territorio, así como una propuesta de plan de marketing para el destino.
Matèria: Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: spa
Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Títol en la llengua original: La importancia de la colaboración público-privada en el marketing de les destinacions turístiques
Data d'alta al repositori: 2023-09-22