Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Using Social Stories and Coping Skills to Teach Vocabulary of Emotions in the EFL Setting with Primary Learners

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1512
    Autors:
    Talamo, Grace Elise
  • Altres:

    Paraules clau: Enseñanza de inglés como lengua extranjera, adquisición de vocabulario, habilidades de afrontamiento Teaching English as a Foreign Language, vocabulary acquisition, coping skills Ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, adquisició de vocabulari, habilitats d'afrontament
    Títol en diferents idiomes: Uso de historias sociales y habilidades de afrontamiento para enseñar Vocabulario de emociones en el entorno EFL con Estudiantes de primaria Using Social Stories and Coping Skills to Teach Vocabulary of Emotions in the EFL Setting with Primary Learners Utilitzar històries socials i habilitats d'afrontament per ensenyar Vocabulari de les emocions en l'entorn d'EFL amb Alumnes de Primària
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Talamo, Grace Elise
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-27
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Oltra Massuet, Isabel
    Resum: Vocabulary instruction is at the center of language teaching. This study aims to explore methods for teaching vocabulary terms on emotions and coping skills in the primary TEFL classroom. This is done using social stories, a practice that has not yet been applied to the TEFL field. By combining elements of developmentally appropriate materials, mindfulness, and vocabulary teaching strategies, this study takes an interdisciplinary approach. It addresses a diverse group of learners, both neurotypical and neuro-divergent, from various linguistic backgrounds in two firstgrade classrooms. This research employs a quasi-experimental design, with two groups organized as control and experimental groups. L'ensenyament de vocabulari es troba al centre de l'ensenyament de llengües. Aquest estudi pretén explorar mètodes per ensenyar termes de vocabulari sobre emocions i habilitats d'afrontament a l'aula primària de TEFL. Això es fa amb històries socials, una pràctica que encara no s'ha aplicat al camp TEFL. Per combinació d'elements de materials apropiats per al desenvolupament, consciència i vocabulari Estratègies docents, aquest estudi adopta un enfocament interdisciplinari. Aborda un grup divers de Aprenents, tant neurotípics com neurodivergents, de diversos orígens lingüístics en dos primers graus Aules. Aquesta investigació empra un disseny quasiexperimental, amb dos grups organitzats com a grups de control i experimentals.
    Matèria: Educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Using Social Stories and Coping Skills to Teach Vocabulary of Emotions in the EFL Setting with Primary Learners
    Data d'alta al repositori: 2023-10-10
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar