Palabras clave: Enseñanza de inglés como lengua extranjera, adquisición de vocabulario, habilidades de afrontamiento Teaching English as a Foreign Language, vocabulary acquisition, coping skills Ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, adquisició de vocabulari, habilitats d'afrontament
Título en diferentes idiomas: Uso de historias sociales y habilidades de afrontamiento para enseñar Vocabulario de emociones en el entorno EFL con Estudiantes de primaria Using Social Stories and Coping Skills to Teach Vocabulary of Emotions in the EFL Setting with Primary Learners Utilitzar històries socials i habilitats d'afrontament per ensenyar Vocabulari de les emocions en l'entorn d'EFL amb Alumnes de Primària
Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Talamo, Grace Elise
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-27
Creditos del TFM: 11
Director del proyecto: Oltra Massuet, Isabel
Resumen: Vocabulary instruction is at the center of language teaching. This study aims to explore methods for teaching vocabulary terms on emotions and coping skills in the primary TEFL classroom. This is done using social stories, a practice that has not yet been applied to the TEFL field. By combining elements of developmentally appropriate materials, mindfulness, and vocabulary teaching strategies, this study takes an interdisciplinary approach. It addresses a diverse group of learners, both neurotypical and neuro-divergent, from various linguistic backgrounds in two firstgrade classrooms. This research employs a quasi-experimental design, with two groups organized as control and experimental groups. L'ensenyament de vocabulari es troba al centre de l'ensenyament de llengües. Aquest estudi pretén explorar mètodes per ensenyar termes de vocabulari sobre emocions i habilitats d'afrontament a l'aula primària de TEFL. Això es fa amb històries socials, una pràctica que encara no s'ha aplicat al camp TEFL. Per combinació d'elements de materials apropiats per al desenvolupament, consciència i vocabulari Estratègies docents, aquest estudi adopta un enfocament interdisciplinari. Aborda un grup divers de Aprenents, tant neurotípics com neurodivergents, de diversos orígens lingüístics en dos primers graus Aules. Aquesta investigació empra un disseny quasiexperimental, amb dos grups organitzats com a grups de control i experimentals.
Materia: Educació
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: Using Social Stories and Coping Skills to Teach Vocabulary of Emotions in the EFL Setting with Primary Learners
Fecha de alta en el repositorio: 2023-10-10