Treballs Fi de Màster> Estudis de Comunicació

Narrativas Transmedia: Una nueva manera de experimentar el museo

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1525
  • Autors:

    Romero Ibarra, Carolina
  • Altres:

    Paraules clau: narratives transmèdia, patrimoni, marketing digital transmedia narratives, cultural heritage, marketing digital narrativas transmedia, patrimonio, marketing digital
    Títol en diferents idiomes: Narratives Transmèdia: Una nova manera d'experimentar el museu Transmedia Narratives: A New Way of Experiencing the Museum Narrativas Transmedia: Una nueva manera de experimentar el museo
    Àrees temàtiques: Ciències de la informació i la comunicació Information and communication sciences Ciencias de la información y comunicación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2017-2018
    Estudiant: Romero Ibarra, Carolina
    Departament: Estudis de Comunicació
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2018-06-19
    Crèdits del TFM: 15
    Director del projecte: Castelló, Enric
    Resum: La societat actual experimenta canvis ràpids, avanços tecnològics i noves formes de comunicació, marcant una era de globalització. La participació activa en la creació i modificació de continguts en línia redefineix la cultura cap a un model participatiu. Aquest canvi afecta especialment a institucions culturals com els museus, que evolucionen de simples expositors a espais interactius. La recerca se centra en les narratives transmèdia i com afecten la comunicació dels museus, generant experiències memorables, major engagement i atraient nous públics. La implementació d'estratègies en diversos mitjans, tant offline com digitals, es torna crucial en aquest context. La sociedad actual experimenta cambios rápidos, avances tecnológicos y nuevas formas de comunicación, marcando una era de globalización. La participación activa en la creación y modificación de contenidos en línea redefine la cultura hacia un modelo participativo. Este cambio afecta especialmente a instituciones culturales como los museos, que evolucionan de simples expositores a espacios interactivos. La investigación se centra en las narrativas transmedia y cómo afectan la comunicación de los museos, generando experiencias memorables, mayor engagement y atrayendo nuevos públicos. La implementación de estrategias en diversos medios, tanto offline como digitales, se vuelve crucial en este contexto.
    Matèria: Narrativa transmèdia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
    Títol en la llengua original: Narrativas Transmedia: Una nueva manera de experimentar el museo
    Data d'alta al repositori: 2024-02-12
  • Paraules clau:

    Ciències de la informació i la comunicació
    Information and communication sciences
    Ciencias de la información y comunicación
    Narrativa transmèdia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar