Paraules clau: gamificación, trabajo cooperativo, aprendizaje de vocabulario gamification, cooperative work, vocabulary learning gamificació, treball cooperatiu, aprenentatge de vocabulari
Títol en diferents idiomes: El uso de la gamificación para mejorar de los esa implicación tudiantes en el trabajo cooperativo y el aprendizaje de vocabulario L'ús de la gamificació per millorar la implicació dels estudiants en el treball cooperatiu i l'aprenentatge de vocabulari
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2022-2023
Estudiant: Jiménez Garrido, Miriam
Aprenentatge Servei: No
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2023-09-12
Director del projecte: Radionova Moseeva, Ekaterina
Resum: This research aims to investigate if gamification is an efficient methodology in general, but especially regarding cooperative work and vocabulary learning. Therefore, a didactic sequence involving those issues has been implemented in a specific group of students. This study provides the teacher’s and the group of students’ perspectives through notes and exit tickets to show their individual and group performances and demonstrates that gamification is an efficient methodology. However, the results do not show a clear improvement in the students’ performances toward cooperative work; although they show that students retain more information for a longer time in terms of vocabulary. Aquesta recerca pretén investigar si la gamificació és una metodologia eficient en general, però especialment pel que fa al treball cooperatiu i l'aprenentatge de vocabulari. Per tant, s'ha implementat una seqüència didàctica sobre aquests temes en un grup concret d'alumnes. Aquest estudi ofereix les perspectives del professor i del grup d'estudiants a través de notes i tiquets de sortida per mostrar les seves actuacions individuals i grupals i demostra que la gamificació és una metodologia eficient. Tanmateix, els resultats no mostren una millora clara del rendiment dels alumnes envers el treball cooperatiu; tot i que demostren que els alumnes conserven més informació durant més temps pel que fa al vocabulari.
Matèria: Educació
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Títol en la llengua original: The Use of Gamification to Improve Students’ Engagement in Cooperative Work and Vocabulary Learning
Data d'alta al repositori: 2024-02-29