Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

The Use of Gamification to Improve Students’ Engagement in Cooperative Work and Vocabulary Learning

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1574
  • Autores:

    Jiménez Garrido, Miriam
  • Otros:

    Palabras clave: gamificación, trabajo cooperativo, aprendizaje de vocabulario gamification, cooperative work, vocabulary learning gamificació, treball cooperatiu, aprenentatge de vocabulari
    Título en diferentes idiomas: El uso de la gamificación para mejorar de los esa implicación tudiantes en el trabajo cooperativo y el aprendizaje de vocabulario L'ús de la gamificació per millorar la implicació dels estudiants en el treball cooperatiu i l'aprenentatge de vocabulari
    Áreas temàticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2022-2023
    Estudiante: Jiménez Garrido, Miriam
    APS: No
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2023-09-12
    Director del proyecto: Radionova Moseeva, Ekaterina
    Resumen: This research aims to investigate if gamification is an efficient methodology in general, but especially regarding cooperative work and vocabulary learning. Therefore, a didactic sequence involving those issues has been implemented in a specific group of students. This study provides the teacher’s and the group of students’ perspectives through notes and exit tickets to show their individual and group performances and demonstrates that gamification is an efficient methodology. However, the results do not show a clear improvement in the students’ performances toward cooperative work; although they show that students retain more information for a longer time in terms of vocabulary. Aquesta recerca pretén investigar si la gamificació és una metodologia eficient en general, però especialment pel que fa al treball cooperatiu i l'aprenentatge de vocabulari. Per tant, s'ha implementat una seqüència didàctica sobre aquests temes en un grup concret d'alumnes. Aquest estudi ofereix les perspectives del professor i del grup d'estudiants a través de notes i tiquets de sortida per mostrar les seves actuacions individuals i grupals i demostra que la gamificació és una metodologia eficient. Tanmateix, els resultats no mostren una millora clara del rendiment dels alumnes envers el treball cooperatiu; tot i que demostren que els alumnes conserven més informació durant més temps pel que fa al vocabulari.
    Materia: Educació
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació  Professional i Ensenyament d'Idiomes
    Título en la lengua original: The Use of Gamification to Improve Students’ Engagement in Cooperative Work and Vocabulary Learning
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-29
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar