Paraules clau: Heura Foods, aliments d'origen vegetal, estratègia d'entrada al mercat Heura Foods, plant-based foods, market entry strategy Heura Foods, alimentos de origen vegetal, estrategia de entrada en el mercado
Títol en diferents idiomes: Pla d'internacionalització de l'empresa espanyola d'alimentació vegetal Eura Plan de internacionalitzación de la empresa española de alimentación vegetal Eura
Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2023-2024
Estudiant: Potskhverashvili, Kira
Departament: Economia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2024-06-25
Director del projecte: Darnell, Jonathan
Resum: Les dietes basades en plantes estan augmentant en popularitat a tot el món a causa de la creixent sostenibilitat ambiental, preocupacions ètiques i consciència de salut; Suècia és un bon exemple d'aquesta tendència. Per això, Heura Foods, una empresa reconeguda pels seus productes vegetals innovadors i respectuosos amb el medi ambient, vol aprofitar aquesta oportunitat. Per donar suport a l'entrada d'Heura a Suècia, aquesta tesi desenvolupa un pla pràctic d'entrada al mercat i ofereix informació pertinent. Després d'examinar a fons el panorama competitiu, el comportament dels clients i la dinàmica del mercat a Suècia, es va decidir que l'exportació directa és el millor enfocament d'entrada. Aquesta estratègia permet a l'empresa abordar ràpidament els comentaris dels clients mentre manté el control sobre la qualitat dels seus productes i la reputació de la marca Plant-based diets are increasing in popularity worldwide due to growing environmental sustainability, ethical concerns, and health consciousness; Sweden is a prime example of this trend. As a result, Heura Foods, a well-known business recognized for its innovative and environmentally friendly plant-based products, wants to take advantage of this chance. To support Heura's entry into Sweden, this thesis develops a practical market entry plan and offers pertinent information. After thoroughly examining the competitive landscape, customer behavior, and market dynamics in Sweden, it was decided that direct export is the best entry approach. This strategy enables the business to quickly address feedback from customers while keeping control over the quality of its products and brand reputation Las dietas basadas en plantas están ganando popularidad en todo el mundo debido a la creciente sostenibilidad ambiental, las preocupaciones éticas y la conciencia sobre la salud; Suecia es un excelente ejemplo de esta tendencia. Por eso, Heura Foods, una empresa reconocida por sus productos vegetales innovadores y respetuosos con el medio ambiente, quiere aprovechar esta oportunidad. Para respaldar la entrada de Heura en Suecia, esta tesis desarrolla un plan práctico de entrada al mercado y ofrece información pertinente. Después de examinar minuciosamente el panorama competitivo, el comportamiento de los clientes y la dinámica del mercado en Suecia, se decidió que la exportación directa es el mejor enfoque de entrada. Esta estrategia permite a la empresa abordar rápidamente los comentarios de los clientes mientras mantiene el control sobre la calidad de sus productos y la reputación de la marca.
Matèria: Mercat--Anàlisi
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Ensenyament(s): Mercats Internacionals
Títol en la llengua original: Internationalization plan for the spanish plant-based food company Eura
Data d'alta al repositori: 2024-10-02