Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

La percepción de los agentes educativos sobre las consecuencias del uso excesivo de las tic en niños de entre 6 y 12 años

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1823
    Autors:
    González Cornejo, Rocío
  • Altres:

    Paraules clau: dispositius electrònics, consecuencies, agents educatius electronic devices, consequences, educational agents dispositivos electrónicos, consecuencias, agentes educativos
    Títol en diferents idiomes: La percepció dels agents educatius sobre les consecuències de l'ús excessiu de les tic en nens d'entre 6 i 12 anys The perception of educational agents on the consequences of the excessive use of ict in children between 6 and 12 years old
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Estudiant: González Cornejo, Rocío
    Aprenentatge Servei: No
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2024-09-13
    Crèdits del TFM: 9
    Director del projecte: Esteban Tortjada, Marta Beatriz
    Resum: El document plasma la recerca que s'ha dut a terme per a conèixer la percepció que tenen els principals agents educatius sobre les conseqüències de l'ús excessiu de les TIC en nens/as d'entre 6 i 12 anys. Partint d'una recerca d'autors rellevants en el desenvolupament cognitiu, social i de conducta dels infants per a donar suport a estudis i recerques que plasmen les conseqüències que té l'ús excessiu de la tecnologia en edats primerenques; s'encamina una recerca centrada en les famílies i els docents per a conèixer la percepció i el desenvolupament de l'ús d'aquests dispositius des d'aquests dos àmbits. El documento plasma la investigación que se ha llevado a cabo para conocer la percepción que tienen los principales agentes educativos sobre las consecuencias del uso excesivo de las TIC en niños/as de entre 6 y 12 años. Partiendo de una investigación de autores relevantes en el desarrollo cognitivo, social y de conducta de los infantes para apoyar estudios e investigaciones que plasman las consecuencias que tiene el uso excesivo de la tecnología en edades tempranas; se encamina una investigación centrada en las familias y los docentes para conocer la percepción y el desarrollo del uso de estos dispositivos desde estos dos ámbitos. 
    Matèria: Tecnologia de la informació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Títol en la llengua original: La percepción de los agentes educativos sobre las consecuencias del uso excesivo de las tic en niños de entre 6 y 12 años
    Data d'alta al repositori: 2024-10-08
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Tecnologia de la informació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar