Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Confidencialitat: No
Ensenyament(s): Enginyeria de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial
Aprenentatge Servei: No
Títol en diferents idiomes: Un sistema de suport a la decisió multicriteri per a la selecció d'algoritmes d'optimització multiobjectiu.
Resum: La Presa de Decisions Multicriteri (MCDM) ofereix un enfocament estructurat per avaluar i seleccionar algoritmes basats en diversos criteris. Aquesta tesi proposa un sistema de suport a la decisió que integra MCDM, concretament utilitzant el mètode de Puntuació Lògica de Preferències (LSP), per classificar i seleccionar sistemàticament l'Algoritme Evolutiu Multiobjectiu més adequat. Les proves identifiquen de manera consistent els algoritmes de millor rendiment en diversos escenaris.
Matèria: Decisió multicriteri
Curs acadèmic: 2023-2024
Idioma: en
Data de la defensa del treball: 2024-09-13
Àrees temàtiques: Enginyeria informàtica
Estudiant: Kemcha, Rebiha
Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Data d'alta al repositori: 2025-10-23
Paraules clau: Selecció d’Algorisme, Optimització Multiobjectiu, Presa de Decisions Multicriteri
Títol en la llengua original: A Multi-Criteria Decision Support System for Multi-Objective Optimization Algorithm Selection
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Director del projecte: Valls Mateu, Aïda