Treballs Fi de Màster> Pedagogia

El treball de competències en situacions d’educació no formal mitjançant el Ninus 

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:575
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFM575
  • Autors:

    Ralda Baiges, Aïda
  • Altres:

    Paraules clau: Videoanálisis, educación no formal, competencias, Videoanalysis, non-formal education, competences Videoanàlisi, educació no formal, competències
    Títol en diferents idiomes: El trabajo de competencias en situaciones de educación no formal mediante el Ninus The development of competences in a non-formal education situation using Ninus El treball de competències en situacions d'educació no formal mitjançant el Ninus 
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2019-2020
    Estudiant: Ralda Baiges, Aïda
    Departament: Pedagogia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2020-06-26
    Crèdits del TFM: 15
    Director del projecte: Lázaro Cantabrana, José Luis
    Resum: El present treball aborda la importància de l’ús de les Tecnologies de l’Aprenentatge i del Coneixement (TAC) amb el desenvolupament de les competències perquè els alumnes aconsegueixin noves experiències educatives i innovadores. En concret es busquen les potencialitats d’un sistema de projecció interactiva, el Ninus, durant el treball de competències en un context d’educació no formal, més específicament durant una extraescolar. Tanmateix, es té en compte la ludificació amb un sistema de reforços positius i la creació d’un ambient per afavorir la motivació dels alumnes durant el procés d’aprenentatge. Pel tal d’aconseguir els objectius proposats, es planteja una anàlisi qualitativa a una població de vint-i-un alumnes, d’entre sis i set anys de dues escoles públiques de les Terres de l’Ebre. La recollida de dades s’obté a partir de l’observació, gravant un total de vuit sessions d’una hora cadascuna, mentre que l’anàlisi es realitza a través del programari MED1C, especialitzat en videoanàlisi. La interpretació dels resultats demostra que el Ninus és un recurs que promou la motivació i l’aprenentatge significatiu de la competència matemàtica i la lingüística, comunicativa i audiovisual, posant especial èmfasi en la transferència de continguts matemàtics i la pronúncia del vocabulari en anglès.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Català
    Ensenyament(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
    Títol en la llengua original: El treball de competències en situacions d'educació no formal mitjançant el Ninus 
    Data d'alta al repositori: 2021-02-09
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar