Paraules clau: TDAH, Intervención Cognitivo-Conductual ADHD, Cognitive-Behavioral Intervention TDAH, Intervenció Cognitivo-Conductual
Títol en diferents idiomes: Estudio de tres casos con Trastorno por Déficit de Atención y Hiperactividad Study of three cases with Attention Deficit Hyperactivity Disorder Estudi de tres casos amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Confidencialitat: Si
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Tost Soler, Anna
Departament: Psicologia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-06-18
Director del projecte: Sánchez Rodríguez, Elisabet
Resum: El Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH) està molt estès en la població pediàtrica infantil, tenint com a prevalença un 5’5% a Tarragona. En el present treball es dur a terme un estudi de tres casos de menor amb diagnòstic de TDAH de 7, 11 i 14 anys. A partir dels resultats obtingut s’evidencia la millora de la simptomatologia dels menors i es conclou que una intervenció composta de Teràpia Cognitivo-Conductual (TCC) conjuntament amb un abordatge multidisciplinar (familia-escola) concorda en una millora significativa.
Matèria: Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Ensenyament(s): Psicologia General Sanitària
Títol en la llengua original: Estudi de tres casos amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat
Data d'alta al repositori: 2021-08-03