Palabras clave: TDAH, Intervención Cognitivo-Conductual ADHD, Cognitive-Behavioral Intervention TDAH, Intervenció Cognitivo-Conductual
Título en diferentes idiomas: Estudio de tres casos con Trastorno por Déficit de Atención y Hiperactividad Study of three cases with Attention Deficit Hyperactivity Disorder Estudi de tres casos amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat
Áreas temàticas: Psicología Psychology Psicologia
Confidencialidad: Si
Curso académico: 2020-2021
Estudiante: Tost Soler, Anna
Departamento: Psicologia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2021-06-18
Director del proyecto: Sánchez Rodríguez, Elisabet
Resumen: El Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH) està molt estès en la població pediàtrica infantil, tenint com a prevalença un 5’5% a Tarragona. En el present treball es dur a terme un estudi de tres casos de menor amb diagnòstic de TDAH de 7, 11 i 14 anys. A partir dels resultats obtingut s’evidencia la millora de la simptomatologia dels menors i es conclou que una intervenció composta de Teràpia Cognitivo-Conductual (TCC) conjuntament amb un abordatge multidisciplinar (familia-escola) concorda en una millora significativa.
Materia: Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Enseñanza(s): Psicologia General Sanitària
Título en la lengua original: Estudi de tres casos amb Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat
Fecha de alta en el repositorio: 2021-08-03