Treballs Fi de Màster> Estudis de Comunicació

La personalización de la política. Los debates electorales en EE. UU (2020)

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:854
    Autors:
    González Espinosa, María Cristina
  • Altres:

    Paraules clau: Personalización, debates electorales, política Personalization, debates, politics Personalització, debats electorals, política
    Títol en diferents idiomes: La personalización de la política. Los debates electorales en EE. UU (2020) Politics customization. Election Debates in the US (2020) La personalització de la política. Els debats electorals als EE. UU (2020)
    Àrees temàtiques: Ciencias de la información y comunicación Information and communication sciences Ciències de la informació i la comunicació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: González Espinosa, María Cristina
    Departament: Estudis de Comunicació
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-09-08
    Crèdits del TFM: 15
    Director del projecte: Capdevila Gómez, Arantxa
    Resum: Para realizar el presente trabajo, se ha tomado en cuenta el factor candente de la política estadounidense en el panorama democrático, cuya exposición trasciende fronteras y segmenta opiniones a lo largo del globo. Una de las razones que fundamenta la elección del tema de estudio, ha sido la atención que han suscitado las elecciones estadounidenses en el panorama internacional. De hecho, la carrera política de los líderes del partido demócrata y el partido republicano, se ha visto involucrada en una serie de polémicas y disputas que han trascendido directamente a los debates televisados por cadenas estadounidenses. Además, el seguimiento tan diferenciado de ambos debates explica la importancia de la actuación de los candidatos: el primer encuentro tuvo tantas interrupciones y una conducta tan poco profesional por parte de los candidatos, que los datos de audiencia del segundo debate decayeron significativamente. Este hecho está vinculado estrechamente con el estudio de la personalización en los debates, pues la disminución del interés por parte de los telespectadores es una de las consecuencias directas de llevar a cabo un debate electoral caracterizado por la falta de profesionalidad. Per a fer el present treball, s'ha tingut en compte el factor candent de la política estadunidenca en el panorama democràtic, l'exposició del qual transcendeix fronteres i segmenta opinions al llarg del globus. Una de les raons que fonamenta l'elecció del tema d'estudi, ha estat l'atenció que han suscitat les eleccions estadunidenques en el panorama internacional. De fet, la carrera política dels líders del partit demòcrata i el partit republicà, s'ha vist involucrada en una sèrie de polèmiques i disputes que han transcendit directament als debats televisats per cadenes estadunidenques. A més, el seguiment tan diferenciat de tots dos debats explica la importància de l'actuació dels candidats: la primera trobada va tenir tantes interrupcions i una conducta tan poc professional per part dels candidats, que les dades d'audiència del segon debat van decaure significativament. Aquest fet està vinculat estretament amb l'estudi de la personalització en els debats, perquè la disminució de l'interès per part dels teleespectadors és una de les conseqüències directes de dur a terme un debat electoral caracteritzat per la falta de professionalitat.
    Matèria: Ciencias de la información y comunicación
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Castellà
    Ensenyament(s): Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
    Títol en la llengua original: La personalización de la política. Los debates electorales en EE. UU (2020)
    Data d'alta al repositori: 2021-11-10
  • Paraules clau:

    Ciencias de la información y comunicación
    Information and communication sciences
    Ciències de la informació i la comunicació
    Ciencias de la información y comunicación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar