Treballs Fi de MàsterPedagogia

La competencia digital de estudiantes de primaria. Diseño y validación de una herramienta de evaluación.

  • Dades identificatives

    Identificador:  TFM:857
    Autors:  Baeza González, Adrián
  • Altres:

    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Confidencialitat: No
    Ensenyament(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
    Títol en diferents idiomes: La competència digital d'estudiants de primària. Disseny i validació d'una eina d'avaluació.
    Resum: En una societat on l'ús continu de les Tecnologies Digitals (TD) és un dels seus trets d'identitat, el desenvolupament d'una Competència Digital adequada (CD) que ens permeti utilitzar de manera adequada i productiva aquesta tecnologia es constitueix com un repte a què hem de fer front. En aquest treball ens proposem el disseny i la validació d'una eina que permeti l'avaluació objectiva de la CD d'estudiants de tercer cicle de primària, com un pas necessari per al diagnòstic, la millora i, en conseqüència, com un avenç més per a la reducció de les bretxes digitals a la nostra societat.
    Matèria: Cièncias de l'educació
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Idioma: Castellà
    Data de la defensa del treball: 2021-06-22
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Estudiant: Baeza González, Adrián
    Departament: Pedagogia
    Data d'alta al repositori: 2021-11-12
    Paraules clau: Competència digital, TD, Avaluació, Estudiants, Educació primària
    Títol en la llengua original: La competencia digital de estudiantes de primaria. Diseño y validación de una herramienta de evaluación.
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Director del projecte: Lázaro Cantabrana, José Luis
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Cièncias de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar