Treballs Fi de Màster> Geografia

La relevancia de desarrollar un plan de marketing para un destino turístico

  • Identification data

    Identifier: TFM:781
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFM781
  • Authors:

    Pelegrí Castelló, Joana
  • Others:

    Keywords: Pla de Marketing, destí turístic, Costa Daurada Marketing plan, tourist destination, Daurada Coastal Plan de Marketing, destino turístico, Costa Daurada
    Title in different languages: La rellevància de desenvolupar un pla de màrqueting per a una destinació turística The relevance of developing a marketing plan for a tourist destination La relevancia de desarrollar un plan de marketing para un destino turístico
    Subject areas: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
    Confidenciality: No
    Academic year: 2020-2021
    Student: Pelegrí Castelló, Joana
    Department: Geografia
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2021-09-16
    TFM credits: 12
    Project director: Cavalli, Giovanni
    Abstract: Este trabajo pretende analizar la relevancia que tiene un plan de marketing para un destino turístico. Para ello, se ha elaborado una investigación a nivel bibliográfico y realizado varias entrevistas a profesionales del sector, para afirmar la importancia que tiene un plan de marketing dentro del sector turístico. Por consiguiente, se ha elaborado un plan de marketing turístico para el destino de Costa Daurada, con la finalidad de alargar la temporada turística con las diferentes ofertas que presenta atrayendo un nuevo mercado, en este caso el austriaco Aquest treball pretén analitzar la rellevància que té un pla de màrqueting per a una destinació turística. Per això, s'ha elaborat una investigació a nivell bibliogràfic i ha realitzat diverses entrevistes a professionals del sector, per afirmar la importància que té un pla de màrqueting dins del sector turístic. Per tant, s'ha elaborat un pla de màrqueting turístic per a la destinació de Costa Daurada, amb la finalitat d'allargar la temporada turística amb les diferents ofertes que presenta atraient un nou mercat, en aquest cas l'austríac.
    Subject: Turisme
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: Castellà
    Education area(s): Gestió de Destinacions Turístiques
    Title in original language: La relevancia de desarrollar un plan de marketing para un destino turístico
    Creation date in repository: 2021-09-22
  • Keywords:

    Turisme i oci
    Tourism and leisure
    Turismo y ocio
    Turisme
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar