Palabras clave: realitat augmentada, cicles formatius, pneumàtica augmented reality, certificate of higher Education, pneumatics realidad aumentada, ciclos formativos, neumática
Título en diferentes idiomas: Implementació de la realitat augmentada en el laboratori de pneumàtica Implementation of augmented reality in the pneumatics laboratory Implementación de la realidad aumentada en el laboratorio de neumática
Áreas temàticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Rius Girona, Isidre
Departamento: Psicologia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-14
Director del proyecto: Cuevas Silva, María Ángeles
Resumen: Aquest Treball Final de Màster utilitza la metodologia quantitativa per analitzar si millora la motivació i els resultats acadèmics en els alumnes amb la implementació d’un nou recurs didàctic basat en la utilització de la realitat augmentada. Aquesta implementació es realitza en el mòdul professional 4 anomenat “Automatismes pneumàtics i hidràulics” que s’imparteix en el laboratori de pneumàtica.
Materia: realitat augmentada
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Título en la lengua original: Implementació de la realitat augmentada en el laboratori de pneumàtica
Fecha de alta en el repositorio: 2022-11-18