Título en diferentes idiomas: La intervenció de l'equip educatiu dels centres de protecció al menor: La contenció The intervention of the educational team of the child protection centers: containment La intervención del equipo educativo de los centros de protección al menor: la contención
Áreas temàticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Zak Haddachi, Soukaina
Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-20
Creditos del TFM: 9
Director del proyecto: Borrull Gras, Roger
Resumen: La principal hipòtesi d’aquest treball d’investigació és que l’equip educatiu dels centres de protecció i pisos assistits no tenen les suficients eines i formació per tal de dur a terme una contenció a un menor en moments de crisis. Aquesta hipòtesis sorgeix arrel de la reflexió personal a la qual s’ha arribat partint de la feina que fa l’equip educatiu als centres de menors i de l’observació de la manca d’eines i formació per fer les intervencions sobretot emocionals i físiques. L’altra hipòtesi que es planteja és que no hi ha cap tipus d’intervenció concreta ni tampoc una línia de treball definitiva comuna, per tant, les intervencions que es fan amb els menors en centres de protecció, i concretament, les relacionades amb la contenció, cada professional la pot dur a terme d’una manera determinada i improvisada tenint en compte la formació de cadascú.
Materia: Ciències de l'educació
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
Título en la lengua original: La intervenció de l'equip educatiu dels centres de protecció al menor: La contenció
Fecha de alta en el repositorio: 2023-03-13