Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Chinese University Students’ Engagement with Automated Feedback on English Writing

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1516
  • Autores:

    Ji Yun
  • Otros:

    Palabras clave: Grammarly, writing, engagement Gramàtica, Escriptura, Compromís
    Título en diferentes idiomas: Compromiso De Estudiantes Universitarios Chinos Con Comentarios Automatizados Sobre Escritura En Inglés Chinese University Students’ Engagement with Automated Feedback on English Writing Implicació Dels Estudiants Universitaris Xinesos Amb Comentaris Automatitzats Sobre L'escriptura En Anglès
    Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2021-2022
    Estudiante: Ji Yun
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-28
    Creditos del TFM: 9
    Director del proyecto: Hryckiewicz, Olga
    Resumen: Recent studies have produced contrasting results on how language proficiency affects students’ engagement with automated feedback in second language writing. Some studies concluded that low language proficiency could prevent students from understanding the feedback and result in low engagement. Other studies have found the opposite and considered the issue of trust in automated tools to play a crucial role in the revision process. This study undertakes a quasi-experimental research design and examines nine Chinese university students’ engagement with Grammarly in revising their texts to determine whether language proficiency level and students’ engagement are correlated and how the issue of trust interacts with engagement. Estudis recents han produït resultats contrastants sobre com el domini de la llengua afecta el compromís dels estudiants amb la retroalimentació automatitzada en l'escriptura en segon idioma. Alguns estudis van concloure que la baixa competència lingüística podria evitar que els estudiants entenguessin els comentaris i resultessin en un compromís baix. Altres estudis han trobat el contrari i han considerat la qüestió de la confiança en les eines automatitzades per exercir un paper crucial en el procés de revisió. Aquest estudi realitza un disseny de recerca quasi experimental i examina el compromís de nou estudiants universitaris xinesos amb la revisió dels seus textos per determinar si el nivell de competència lingüística i el compromís dels estudiants estan correlacionats i com la qüestió de la confiança interactua amb el compromís.
    Materia: Educació
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Título en la lengua original: Chinese University Students’ Engagement with Automated Feedback on English Writing
    Fecha de alta en el repositorio: 2023-10-11
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar