Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Assessing the Use of Free Apps to Improve Vietnamese Students’ L2 Sound Perception in Pronunciation Training

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1724
    Autores:
    Nguyễn Xuân, Phú Sang
  • Otros:

    Palabras clave: Aprenents vietnamites, pronunciació en segones llengües, tecnologia assistida per mòbil i aprenentatge d'idiomes Vietnamese learners, L2 sound perception, mobile-assisted technology and language learning Estudiantes vietnamitas, pronunciación en segundas lenguas, tecnología asistida por dispositivos móviles y aprendizaje de idiomas
    Título en diferentes idiomas: Avaluació de l'ús d'aplicacions gratuïtes per millorar la percepció del so en 2es Llengües dels estudiants vietnamites en la formació en pronunciació Assessing the Use of Free Apps to Improve Vietnamese Students’ L2 Sound Perception in Pronunciation Training Evaluación del uso de aplicaciones gratuitas para mejorar la percepción del sonido en 2as lenguas de los estudiantes vietnamitas en el entrenamiento de pronunciación
    Áreas temàticas: Filologia Philology Filología
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2023-2024
    Estudiante: Nguyễn Xuân, Phú Sang
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2024-06-21
    Creditos del TFM: 11
    Director del proyecto: Rueda Ramos, Maria Del Carmen
    Resumen: Aquest estudi té com a objectiu millorar la pronunciació de l'anglès americà dels professors d'anglès vietnamita mitjançant l'ús de dues aplicacions gratuïtes MAPT (Mobile-Assisted Pronunciation Training). Aquest estudi implica un grup experimental i un grup de control, amb 20 participants en cada grup. El grup experimental va utilitzar les aplicacions Mastering the American Accent i Speakometer, mentre que el grup de control va seguir els mètodes tradicionals d'instrucció. Ambdós grups van prendre les proves pre i post per mesurar i comparar la seva competència de pronunciació. A més, es van analitzar i comparar les respostes del grup experimental en el qüestionari per avaluar l'impacte d'aquestes aplicacions MAPT en l'autopercepció de millora dels estudiants vietnamites, i la seva motivació i actituds cap a la formació de la pronunciació a través d'aplicacions. Els resultats dels estudiants van millorar significativament després d'utilitzar ambdues aplicacions, mostrant l'eficiència de les dues aplicacions MAPT per millorar la percepció de so L2 dels estudiants en la formació de pronunciació. This study aims to improve Vietnamese English teachers’ American English pronunciation by using two free MAPT (Mobile-Assisted Pronunciation Training) apps. This study involves an experimental and a control group, with 20 participants in each group. The experimental group used the Mastering the American Accent and Speakometer apps, while the control group followed traditional instructional methods. Both groups took the pre- and posttests to measure and compare their pronunciation proficiency. Besides, responses from the experimental group in the questionnaire were analyzed and compared to evaluate the impact of those MAPT apps on Vietnamese students’ self-perception of improvement, and their motivation and attitudes towards pronunciation training through apps. Students' results significantly improved after using both apps, showing the efficiency of the two MAPT apps to improve students' L2 sound perception in pronunciation training.
    Materia: Ensenyament
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Título en la lengua original: Assessing the Use of Free Apps to Improve Vietnamese Students’ L2 Sound Perception in Pronunciation Training
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-05
  • Palabras clave:

    Filologia
    Philology
    Filología
    Ensenyament
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar