Articles producció científica> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Les taules de multiplicar a través d'imatges

  • Dades identificatives

    Identificador: PC:887
    Autors:
    Bras-Amorós, M.
    Resum:
    Some activities are proposed for a group of students who already know the multiplication tables and are in the process of memorizing them. The goal is to provide an experiential learning of the multiplication tables facilitating their memorization through images, while conferring on the infant a mathematical and numerical view of reality.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Bras-Amorós, M.
    Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    e-ISSN: 2014-7104
    Resum: Some activities are proposed for a group of students who already know the multiplication tables and are in the process of memorizing them. The goal is to provide an experiential learning of the multiplication tables facilitating their memorization through images, while conferring on the infant a mathematical and numerical view of reality.
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 1133-4282
    Pàgina final: 48
    Volum de revista: 34
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili.
    Any de publicació de la revista: 2014
    Pàgina inicial: 41