Articles producció científica> Economia

Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:5127286
    Autors:
    Bové Sans, Miquel Àngel
    Resum:
    L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Bové Sans, Miquel Àngel
    Departament: Economia
    Autor/s de la URV: Bové Sans, Miquel Angel
    Resum: L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
    Àrees temàtiques: Revistas de ciencias de la educación Pedagogical & educational research Interdisciplinary research in the social sciences Engenharias iii Education & educational research Educación Educació Educação Ciencias de la educación
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: miquelangel.bove@urv.cat miquelangel.bove@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0002-8238-9368 0000-0002-8238-9368
    Data d'alta del registre: 2023-10-21
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referència a l'article segons font original: Atic. Revista D'innovació Educativa. (10): 1-10
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Bové Sans, Miquel Àngel (2013). Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient. Atic. Revista D'innovació Educativa, (10), 1-10. DOI: 10.7203/attic.10.1618
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2013
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Education & Educational Research
    Revistas de ciencias de la educación
    Pedagogical & educational research
    Interdisciplinary research in the social sciences
    Engenharias iii
    Education & educational research
    Educación
    Educació
    Educação
    Ciencias de la educación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar