Articles producció científica> Economia

Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:5127286
    Autores:
    Bové Sans, Miquel Àngel
    Resumen:
    L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Bové Sans, Miquel Àngel
    Departamento: Economia
    Autor/es de la URV: Bové Sans, Miquel Angel
    Resumen: L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
    Áreas temáticas: Revistas de ciencias de la educación Pedagogical & educational research Interdisciplinary research in the social sciences Engenharias iii Education & educational research Educación Educació Educação Ciencias de la educación
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: miquelangel.bove@urv.cat miquelangel.bove@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0002-8238-9368 0000-0002-8238-9368
    Fecha de alta del registro: 2023-10-21
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referencia al articulo segun fuente origial: Atic. Revista D'innovació Educativa. (10): 1-10
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Bové Sans, Miquel Àngel (2013). Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient. Atic. Revista D'innovació Educativa, (10), 1-10. DOI: 10.7203/attic.10.1618
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI del artículo: 10.7203/attic.10.1618
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2013
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Education & Educational Research
    Revistas de ciencias de la educación
    Pedagogical & educational research
    Interdisciplinary research in the social sciences
    Engenharias iii
    Education & educational research
    Educación
    Educació
    Educação
    Ciencias de la educación
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar