Articles producció científica> Estudis de Comunicació

Evaluando el uso de juegos de mesa no educativos en las aulas: Una propuesta de modelo

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:5889228
    Autors:
    Gonzalo, J.Lozano, N.y Prades, J.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gonzalo, J.; Lozano, N.y Prades, J.
    Departament: Estudis de Comunicació
    Autor/s de la URV: Gonzalo Iglesia, Juan Luís / Lozano Monterrubio, Natalia / Prades Tena, Jordi
    Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
    Àrees temàtiques: Interdisciplinar Estudios de género Comunicación Comunicação e informação Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 20146752
    Adreça de correu electrònic de l'autor: jordi.prades@urv.cat juanluis.gonzalo@urv.cat natalia.lozano@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-5131-127X 0000-0002-5682-1102 0000-0001-9848-0257
    Data d'alta del registre: 2024-09-07
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Communication Papers media Literacy And Gender Studies. 7 (14): 37-48
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Gonzalo, J.; Lozano, N.y Prades, J. (2018). Evaluando el uso de juegos de mesa no educativos en las aulas: Una propuesta de modelo. Communication Papers media Literacy And Gender Studies, 7(14), 37-48
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2018
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Interdisciplinar
    Estudios de género
    Comunicación
    Comunicação e informação
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar