Autor segons l'article: Gonzalo, J.; Lozano, N.y Prades, J.
Departament: Estudis de Comunicació
Autor/s de la URV: Gonzalo Iglesia, Juan Luís / Lozano Monterrubio, Natalia / Prades Tena, Jordi
Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
Àrees temàtiques: Interdisciplinar Estudios de género Comunicación Comunicação e informação Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 20146752
Adreça de correu electrònic de l'autor: jordi.prades@urv.cat juanluis.gonzalo@urv.cat natalia.lozano@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-5131-127X 0000-0002-5682-1102 0000-0001-9848-0257
Data d'alta del registre: 2024-09-07
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Communication Papers
media Literacy And Gender Studies. 7 (14): 37-48
Referència de l'ítem segons les normes APA: Gonzalo, J.; Lozano, N.y Prades, J. (2018). Evaluando el uso de juegos de mesa no educativos en las aulas: Una propuesta de modelo. Communication Papers
media Literacy And Gender Studies, 7(14), 37-48
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2018
Tipus de publicació: Journal Publications