Articles producció científica> Estudis Anglesos i Alemanys

Effect of Cooperative Learning Instruction and Blogs on Apprehension of Intercultural Communication

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:6142700
    Autors:
    Awada, G.Gutiérrez-Colón, M.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Awada, G.; Gutiérrez-Colón, M.
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Autor/s de la URV: Gutiérrez-Colon Plana, Maria del Mar
    Paraules clau: Hashtag Etiqueta «#» @uroweb @residentesaeu @infoAeu
    Àrees temàtiques: Pedagogical & educational research Educació Ciencias sociales
    ISSN: 15413810
    Adreça de correu electrònic de l'autor: mar.gutierrezcolon@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-8479-4933
    Data d'alta del registre: 2024-07-27
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0047239519838217
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Journal Of Educational Technology Systems. 48 (1): 72-96
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Awada, G.; Gutiérrez-Colón, M. (2019). Effect of Cooperative Learning Instruction and Blogs on Apprehension of Intercultural Communication. Journal Of Educational Technology Systems, 48(1), 72-96. DOI: 10.1177/0047239519838217
    DOI de l'article: 10.1177/0047239519838217
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2019
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Pedagogical & educational research
    Educació
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar