Autor segons l'article: Awada, G.; Gutiérrez-Colón, M.
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Autor/s de la URV: Gutiérrez-Colon Plana, Maria del Mar
Paraules clau: Hashtag Etiqueta «#» @uroweb @residentesaeu @infoAeu
Àrees temàtiques: Pedagogical & educational research Educació Ciencias sociales
ISSN: 15413810
Adreça de correu electrònic de l'autor: mar.gutierrezcolon@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-8479-4933
Data d'alta del registre: 2024-07-27
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0047239519838217
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Journal Of Educational Technology Systems. 48 (1): 72-96
Referència de l'ítem segons les normes APA: Awada, G.; Gutiérrez-Colón, M. (2019). Effect of Cooperative Learning Instruction and Blogs on Apprehension of Intercultural Communication. Journal Of Educational Technology Systems, 48(1), 72-96. DOI: 10.1177/0047239519838217
DOI de l'article: 10.1177/0047239519838217
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2019
Tipus de publicació: Journal Publications