Autor segons l'article: Mercè Gisbert Cervera; José Luis Lázaro Cantabrana; Mònica Sanromà Giménez
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: Gisbert Cervera, Maria Mercedes / Lázaro Cantabrana, José Luis / Sanromà Giménez, Mònica
Paraules clau: Trastornos del espectro del autismo Tic Tea
Àrees temàtiques: Pedagogical & educational research Educación Educació Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 25299638
Adreça de correu electrònic de l'autor: joseluis.lazaro@urv.cat merce.gisbert@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-9689-603X 0000-0002-8330-1495
Data d'alta del registre: 2023-02-19
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://revistas.um.es/riite/article/view/327991
Referència a l'article segons font original: Revista Interuniversitaria De Investigación En Tecnología Educativa. (Nº.0 4): 41-54
Referència de l'ítem segons les normes APA: Mercè Gisbert Cervera; José Luis Lázaro Cantabrana; Mònica Sanromà Giménez (2018). El papel de las tecnologías digitales en la intervención educativa de niños con trastorno del espectro autista. Revista Interuniversitaria De Investigación En Tecnología Educativa, (Nº.0 4), 41-54. DOI: 10.6018/riite/2018/327991
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.6018/riite/2018/327991
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2018
Tipus de publicació: Journal Publications