Author, as appears in the article.: Mercè Gisbert Cervera; José Luis Lázaro Cantabrana; Mònica Sanromà Giménez
Department: Pedagogia
URV's Author/s: Gisbert Cervera, Maria Mercedes / Lázaro Cantabrana, José Luis / Sanromà Giménez, Mònica
Keywords: Trastornos del espectro del autismo Tic Tea
Thematic Areas: Pedagogical & educational research Educación Educació Ciencias sociales
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 25299638
Author's mail: joseluis.lazaro@urv.cat merce.gisbert@urv.cat
Author identifier: 0000-0001-9689-603X 0000-0002-8330-1495
Record's date: 2023-02-19
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Link to the original source: https://revistas.um.es/riite/article/view/327991
Papper original source: Revista Interuniversitaria De Investigación En Tecnología Educativa. (Nº.0 4): 41-54
APA: Mercè Gisbert Cervera; José Luis Lázaro Cantabrana; Mònica Sanromà Giménez (2018). El papel de las tecnologías digitales en la intervención educativa de niños con trastorno del espectro autista. Revista Interuniversitaria De Investigación En Tecnología Educativa, (Nº.0 4), 41-54. DOI: 10.6018/riite/2018/327991
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Article's DOI: 10.6018/riite/2018/327991
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2018
Publication Type: Journal Publications