Articles producció científica> Psicologia

La inclusión del alumnado con discapacidad en la Universidad: la opinión del profesorado

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:6364066
    Autors:
    Gabriel Comes NollaBelén Parera PozueloGemma VedrielMaría Vives García
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gabriel Comes Nolla Belén Parera Pozuelo Gemma Vedriel María Vives García
    Departament: Psicologia
    Autor/s de la URV: COMES NOLLA, JUAN GABRIEL / VIVES GARCIA, MARIA
    Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
    Àrees temàtiques: EDUCAÇÃO Educació Interdisciplinar
    Adreça de correu electrònic de l'autor: maviga1964@gmail.com maviga1964@gmail.com
    ISSN: 11308656
    Identificador de l'autor: 0000-0001-6701-1060 0000-0001-6701-1060
    Data d'alta del registre: 2020-07-22
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://revistas.usc.gal/index.php/ie/article/view/32
    Referència a l'article segons font original: INNOVACIÓN EDUCATIVA. (ISSN/ISBN: 23400056). (21): 173-183
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2011
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    @infoAeu
    @residentesaeu
    @uroweb
    Etiqueta «#»
    Hashtag
    EDUCAÇÃO
    Educació
    Interdisciplinar
    11308656
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar