Autor segons l'article: Barbara Biglia
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: Biglia, Barbara
Resum: En el contexto del debate sobre género, feminismos y TIC creemos importante que, en lugar de insistir en la necesidad de reducir la brecha de género a través del acercamiento de los sujetos feminizados a las TIC, se desarrollen proyectos que redefinan las TIC en base a sus deseos y/o a los feministas.
Àrees temàtiques: Sociología Social sciences, interdisciplinary Social sciences (miscellaneous) Social sciences (all) Serviço social Saúde coletiva Psicología Multidisciplinar Letras / linguística Interdisciplinary research in the social sciences Interdisciplinar Historia General social sciences General o multidisciplinar Ensino Enfermagem Educação Direito Comunicação e informação Ciencias sociales Ciencias políticas y sociología Artes Administração, ciências contábeis e turismo Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 15788946
Adreça de correu electrònic de l'autor: barbara.biglia@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0135-4866
Pàgina final: 93
Data d'alta del registre: 2023-04-30
Volum de revista: 12
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://atheneadigital.net/article/view/v12-n3-biglia-jimenez
Referència a l'article segons font original: Athenea Digital: Revista De Pensamiento E Investigacion Social. 12 (3): 71-93
Referència de l'ítem segons les normes APA: Barbara Biglia (2012). Los desafíos de la pedagogía cyberfeminista: un estudio de caso. Athenea Digital: Revista De Pensamiento E Investigacion Social, 12(3), 71-93
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.5565/rev/athenead/v12n3.1072
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2012
Pàgina inicial: 71
Tipus de publicació: Journal Publications