Autor segons l'article: Marina Patricia De Luca
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: De Luca, Marina Patricia
Paraules clau: Nuevas tecnologias para el aprendizaje Formacion docente Entornos virtuales de enseñanza y aprendizaje Entornos tecnológicos Educación virtual Educación superior Educació en tecnologia Campus virtual Aprendizaje electrónico Alfabetización digital
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: marinapatricia.deluca@estudiants.urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0004-9835
Data d'alta del registre: 2023-11-18
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.fundacioncarolina.es/estudios-y-analisis/publicaciones/analisis-carolina/
Referència a l'article segons font original: Análisis Carolina. 2020 (33): 1-12
Referència de l'ítem segons les normes APA: Marina Patricia De Luca (2020). Las aulas virtuales en la formación docente como estrategia de continuidad pedagógica en tiempos de pandemia. Usos y paradojas. Análisis Carolina, 2020(33), 1-12. DOI: 10.33960/AC_33.2020
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.33960/AC_33.2020
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2020
Tipus de publicació: Journal Publications