Autor segons l'article: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P.
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Autor/s de la URV: Gutiérrez-Colon Plana, Maria del Mar
Paraules clau: Teachers’ language proficiency Teachers' language proficiency Teacher training Laos higher education Language teaching in laos English language teaching
Àrees temàtiques: Education & educational research Education Educação Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: mar.gutierrezcolon@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-8479-4933
Data d'alta del registre: 2024-07-27
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2021_2_30.pdf
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: International Journal Of Instruction. 14 (2): 535-550
Referència de l'ítem segons les normes APA: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P. (2021). English as a Foreign Language: Listening to Students and Teachers, a Case Study in LAO PDR. International Journal Of Instruction, 14(2), 535-550. DOI: 10.29333/iji.2021.14230a
DOI de l'article: 10.29333/iji.2021.14230a
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications