Articles producció científica> Estudis Anglesos i Alemanys

English as a Foreign Language: Listening to Students and Teachers, a Case Study in LAO PDR

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9150948
    Autors:
    Gutiérrez-Colón, MSomsivilay, P.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P.
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Autor/s de la URV: Gutiérrez-Colon Plana, Maria del Mar
    Paraules clau: Teachers’ language proficiency Teachers' language proficiency Teacher training Laos higher education Language teaching in laos English language teaching
    Àrees temàtiques: Education & educational research Education Educação Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: mar.gutierrezcolon@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-8479-4933
    Data d'alta del registre: 2024-07-27
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2021_2_30.pdf
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: International Journal Of Instruction. 14 (2): 535-550
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P. (2021). English as a Foreign Language: Listening to Students and Teachers, a Case Study in LAO PDR. International Journal Of Instruction, 14(2), 535-550. DOI: 10.29333/iji.2021.14230a
    DOI de l'article: 10.29333/iji.2021.14230a
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Education,Education & Educational Research
    Teachers’ language proficiency
    Teachers' language proficiency
    Teacher training
    Laos higher education
    Language teaching in laos
    English language teaching
    Education & educational research
    Education
    Educação
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar