Articles producció científica> Estudis Anglesos i Alemanys

English as a Foreign Language: Listening to Students and Teachers, a Case Study in LAO PDR

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9150948
    Autores:
    Gutiérrez-Colón, MSomsivilay, P.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P.
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Autor/es de la URV: Gutiérrez-Colon Plana, Maria del Mar
    Palabras clave: Teachers’ language proficiency Teachers' language proficiency Teacher training Laos higher education Language teaching in laos English language teaching
    Áreas temáticas: Education & educational research Education Educação Ciencias sociales
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: mar.gutierrezcolon@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0001-8479-4933
    Fecha de alta del registro: 2024-07-27
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://www.e-iji.net/dosyalar/iji_2021_2_30.pdf
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referencia al articulo segun fuente origial: International Journal Of Instruction. 14 (2): 535-550
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Gutiérrez-Colón, M; Somsivilay, P. (2021). English as a Foreign Language: Listening to Students and Teachers, a Case Study in LAO PDR. International Journal Of Instruction, 14(2), 535-550. DOI: 10.29333/iji.2021.14230a
    DOI del artículo: 10.29333/iji.2021.14230a
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2021
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Education,Education & Educational Research
    Teachers’ language proficiency
    Teachers' language proficiency
    Teacher training
    Laos higher education
    Language teaching in laos
    English language teaching
    Education & educational research
    Education
    Educação
    Ciencias sociales
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar