Autor segons l'article: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Sánchez Rebull, María Victoria
Paraules clau: Tourist satisfaction Topsis Systems Service quality Reviews Outline Multicultural analysis Key hotel attributes Industry Hotel guests' satisfaction Hospitality Guest nationality Fuzzy numbers Customer satisfaction Cultural-differences Client satisfaction Attitudes gestió fuzzy
Àrees temàtiques: Management Ciencias sociales Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all)
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: mariavictoria.sanchez@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0326-5699 0000-0002-9920-4104
Data d'alta del registre: 2023-06-09
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.mdpi.com/2076-3387/10/3/68
Referència a l'article segons font original: Administrative Sciences. 10 (3): 1-24
Referència de l'ítem segons les normes APA: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V. (2020). The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg. Administrative Sciences, 10(3), 1-24. DOI: 10.3390/admsci10030068
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.3390/admsci10030068
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2020
Tipus de publicació: Journal Publications