Articles producció científica> Gestió d'Empreses

The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9229409
    Autors:
    Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
    Departament: Gestió d'Empreses
    Autor/s de la URV: Sánchez Rebull, María Victoria
    Paraules clau: Tourist satisfaction Topsis Systems Service quality Reviews Outline Multicultural analysis Key hotel attributes Industry Hotel guests' satisfaction Hospitality Guest nationality Fuzzy numbers Customer satisfaction Cultural-differences Client satisfaction Attitudes gestió fuzzy
    Àrees temàtiques: Management Ciencias sociales Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all)
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: mariavictoria.sanchez@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0326-5699 0000-0002-9920-4104
    Data d'alta del registre: 2023-06-09
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referència a l'article segons font original: Administrative Sciences. 10 (3): 1-24
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V. (2020). The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg. Administrative Sciences, 10(3), 1-24. DOI: 10.3390/admsci10030068
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2020
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Business, Management and Accounting (Miscellaneous),Management
    Tourist satisfaction
    Topsis
    Systems
    Service quality
    Reviews
    Outline
    Multicultural analysis
    Key hotel attributes
    Industry
    Hotel guests' satisfaction
    Hospitality
    Guest nationality
    Fuzzy numbers
    Customer satisfaction
    Cultural-differences
    Client satisfaction
    Attitudes
    gestió fuzzy
    Management
    Ciencias sociales
    Business, management and accounting (miscellaneous)
    Business, management and accounting (all)
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar