Articles producció científica> Bioquímica i Biotecnologia

The Game as a Strategy of Learning Chemistry Among High School Students

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9230945
  • Autors:

    Álvarez-Herrero, Juan-Francisco
    Valls-Bautista, Cristina
  • Altres:

    Autor segons l'article: Álvarez-Herrero, Juan-Francisco; Valls-Bautista, Cristina
    Departament: Bioquímica i Biotecnologia
    Autor/s de la URV: Valls Bautista, Cristina
    Paraules clau: Periodic table Introductory chemistry High school Hands-on-learning Chemical education research
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: cristina.valls@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-5583-5695
    Data d'alta del registre: 2023-11-18
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://www.scimath.net/article/the-game-as-a-strategy-of-learning-chemistry-among-high-school-students-10947
    Referència a l'article segons font original: European Journal Of Science And Mathematics Education. 9 (3): 80-91
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Álvarez-Herrero, Juan-Francisco; Valls-Bautista, Cristina (2021). The Game as a Strategy of Learning Chemistry Among High School Students. European Journal Of Science And Mathematics Education, 9(3), 80-91. DOI: 10.30935/scimath/10947
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.30935/scimath/10947
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Periodic table
    Introductory chemistry
    High school
    Hands-on-learning
    Chemical education research
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar