Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9246342
    Autors:
    Albert Irigoyen Zaragoza
    Resum:
    L’actual sistema educatiu manté metodologies d’ensenyament-aprenentatge que perpetuen l’excés de classes expositives i de l’aprenentatge memorístic. Per les característiques que la societat actual presenta, aquests sistemes no motiven l’alumnat perquè el seu aprenentatge i rendiment a l’aula siguin tan profitosos com es desitja. A través de la incorporació de metodologies com el treball cooperatiu, es pot aconseguir que aquest aprenentatge de continguts i valors millori l’eficàcia.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Albert Irigoyen Zaragoza
    Departament: Història i Història de l'Art
    Autor/s de la URV: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Resum: L’actual sistema educatiu manté metodologies d’ensenyament-aprenentatge que perpetuen l’excés de classes expositives i de l’aprenentatge memorístic. Per les característiques que la societat actual presenta, aquests sistemes no motiven l’alumnat perquè el seu aprenentatge i rendiment a l’aula siguin tan profitosos com es desitja. A través de la incorporació de metodologies com el treball cooperatiu, es pot aconseguir que aquest aprenentatge de continguts i valors millori l’eficàcia.
    Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: albert.irigoyen@urv.cat albert.irigoyen@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-2896-0006 0000-0003-2896-0006
    Data d'alta del registre: 2024-07-27
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (32): 39-57
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2019). Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat. Comunicació Educativa, (32), 39-57
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2019
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Educación
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar