Autor según el artículo: Albert Irigoyen Zaragoza
Departamento: Història i Història de l'Art
Autor/es de la URV: Irigoyen Zaragoza, Albert
Resumen: L’actual sistema educatiu manté metodologies d’ensenyament-aprenentatge que perpetuen l’excés de classes expositives i de l’aprenentatge memorístic. Per les característiques que la societat actual presenta, aquests sistemes no motiven l’alumnat perquè el seu aprenentatge i rendiment a l’aula siguin tan profitosos com es desitja. A través de la incorporació de metodologies com el treball cooperatiu, es pot aconseguir que aquest aprenentatge de continguts i valors millori l’eficàcia.
Áreas temáticas: Educación Ciencias sociales
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: albert.irigoyen@urv.cat albert.irigoyen@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0003-2896-0006 0000-0003-2896-0006
Fecha de alta del registro: 2024-07-27
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enlace a la fuente original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3017
URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació Educativa. (32): 39-57
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2019). Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat. Comunicació Educativa, (32), 39-57
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2019
Tipo de publicación: Journal Publications