Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat

  • Identification data

    Identifier: imarina:9246342
  • Authors:

    Albert Irigoyen Zaragoza
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Albert Irigoyen Zaragoza
    Department: Història i Història de l'Art
    URV's Author/s: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Abstract: L’actual sistema educatiu manté metodologies d’ensenyament-aprenentatge que perpetuen l’excés de classes expositives i de l’aprenentatge memorístic. Per les característiques que la societat actual presenta, aquests sistemes no motiven l’alumnat perquè el seu aprenentatge i rendiment a l’aula siguin tan profitosos com es desitja. A través de la incorporació de metodologies com el treball cooperatiu, es pot aconseguir que aquest aprenentatge de continguts i valors millori l’eficàcia.
    Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: albert.irigoyen@urv.cat
    Author identifier: 0000-0003-2896-0006
    Record's date: 2022-03-05
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3017
    Papper original source: Comunicació Educativa. (32): 39-57
    APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2019). Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat. Comunicació Educativa, (32), 39-57
    Licence document URL: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2019
    Publication Type: Journal Publications