Author, as appears in the article.: Albert Irigoyen Zaragoza
Department: Història i Història de l'Art
URV's Author/s: Irigoyen Zaragoza, Albert
Abstract: L’actual sistema educatiu manté metodologies d’ensenyament-aprenentatge que perpetuen l’excés de classes expositives i de l’aprenentatge memorístic. Per les característiques que la societat actual presenta, aquests sistemes no motiven l’alumnat perquè el seu aprenentatge i rendiment a l’aula siguin tan profitosos com es desitja. A través de la incorporació de metodologies com el treball cooperatiu, es pot aconseguir que aquest aprenentatge de continguts i valors millori l’eficàcia.
Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Author's mail: albert.irigoyen@urv.cat albert.irigoyen@urv.cat
Author identifier: 0000-0003-2896-0006 0000-0003-2896-0006
Record's date: 2024-07-27
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3017
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Papper original source: Comunicació Educativa. (32): 39-57
APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2019). Aprenent història amb treball cooperatiu. Estudi de cas a primer de batxillerat. Comunicació Educativa, (32), 39-57
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2019
Publication Type: Journal Publications