Articles producció científica> Història i Història de l'Art

De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9247424
    Autors:
    Josep Maria Pons i Altés
    Resum:
    Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Josep Maria Pons i Altés
    Departament: Història i Història de l'Art
    Autor/s de la URV: Pons Altes, Josep Maria
    Resum: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
    Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: josepmaria.pons@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-6833-8241
    Data d'alta del registre: 2023-04-15
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/398080
    Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (34): 5-6
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Josep Maria Pons i Altés (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5-6
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Educación
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar