Autor segons l'article: Josep Maria Pons i Altés
Departament: Història i Història de l'Art
Autor/s de la URV: Pons Altes, Josep Maria
Resum: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: josepmaria.pons@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-6833-8241
Data d'alta del registre: 2023-04-15
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/398080
Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (34): 5-6
Referència de l'ítem segons les normes APA: Josep Maria Pons i Altés (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5-6
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications