Articles producció científica> Història i Història de l'Art

De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

  • Identification data

    Identifier: imarina:9247424
    Authors:
    Josep Maria Pons i Altés
    Abstract:
    Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Josep Maria Pons i Altés
    Department: Història i Història de l'Art
    URV's Author/s: Pons Altes, Josep Maria
    Abstract: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
    Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: josepmaria.pons@urv.cat
    Author identifier: 0000-0001-6833-8241
    Record's date: 2023-04-15
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Papper original source: Comunicació Educativa. (34): 5-6
    APA: Josep Maria Pons i Altés (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5-6
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2021
    Publication Type: Journal Publications