Author, as appears in the article.: Josep Maria Pons i Altés
Department: Història i Història de l'Art
URV's Author/s: Pons Altes, Josep Maria
Abstract: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Author's mail: josepmaria.pons@urv.cat
Author identifier: 0000-0001-6833-8241
Record's date: 2023-04-15
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Link to the original source: https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/398080
Papper original source: Comunicació Educativa. (34): 5-6
APA: Josep Maria Pons i Altés (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5-6
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2021
Publication Type: Journal Publications