Autor según el artículo: Josep Maria Pons i Altés
Departamento: Història i Història de l'Art
Autor/es de la URV: Pons Altes, Josep Maria
Resumen: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
Áreas temáticas: Educación Ciencias sociales
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: josepmaria.pons@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0001-6833-8241
Fecha de alta del registro: 2023-04-15
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enlace a la fuente original: https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/398080
Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació Educativa. (34): 5-6
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Josep Maria Pons i Altés (2021). De la paraula al fet: la dificultat de cooperar. Comunicació Educativa, (34), 5-6
URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2021
Tipo de publicación: Journal Publications