Articles producció científica> Pedagogia

Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9272050
    Autors:
    Albert Fabregat SanjuanRosa Pàmies VilàMaría Verdú PinaCristina Victoria Urbina PonsFrancisco J Huera HuarteFrancesc Ferrando Piera
    Resum:
    We present an analysis of the correlation between the qualifications from traditional assessment activities and the obtained with the gamified questionnaires. A method has been developed to automatically obtain grades with different weighting criteria (penalty for incorrect answers, as a function of time to answer and normalising the grades between the class). The results show in some cases significant correlations that suggest the use of the gamified activities in the summative evaluation.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Albert Fabregat Sanjuan; Rosa Pàmies Vilà; María Verdú Pina; Cristina Victoria Urbina Pons; Francisco J Huera Huarte; Francesc Ferrando Piera
    Departament: Enginyeria Mecànica Pedagogia
    Autor/s de la URV: Fabregat Sanjuan, Albert / Ferrando Piera, Francesc
    Resum: We present an analysis of the correlation between the qualifications from traditional assessment activities and the obtained with the gamified questionnaires. A method has been developed to automatically obtain grades with different weighting criteria (penalty for incorrect answers, as a function of time to answer and normalising the grades between the class). The results show in some cases significant correlations that suggest the use of the gamified activities in the summative evaluation.
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: a.fabregat@urv.cat f.ferrando@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0002-2878-1369 0000-0003-4450-2734
    Data d'alta del registre: 2023-04-29
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378540
    Referència a l'article segons font original: Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació. (5):
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Albert Fabregat Sanjuan; Rosa Pàmies Vilà; María Verdú Pina; Cristina Victoria Urbina Pons; Francisco J Huera Huarte; Francesc Ferrando Piera (2021). Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica. Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació, (5), -
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Gamification, Kahoot!, summative assessment, educational innovation, engineering, mechanical engineering
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar