Autor según el artículo: Albert Fabregat Sanjuan; Rosa Pàmies Vilà; María Verdú Pina; Cristina Victoria Urbina Pons; Francisco J Huera Huarte; Francesc Ferrando Piera
Departamento: Enginyeria Mecànica Pedagogia
Autor/es de la URV: Fabregat Sanjuan, Albert / Ferrando Piera, Francesc
Resumen: We present an analysis of the correlation between the qualifications from traditional assessment activities and the obtained with the gamified questionnaires. A method has been developed to automatically obtain grades with different weighting criteria (penalty for incorrect answers, as a function of time to answer and normalising the grades between the class). The results show in some cases significant correlations that suggest the use of the gamified activities in the summative evaluation.
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: a.fabregat@urv.cat f.ferrando@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0002-2878-1369 0000-0003-4450-2734
Fecha de alta del registro: 2023-04-29
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referencia al articulo segun fuente origial: Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació. (5):
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Albert Fabregat Sanjuan; Rosa Pàmies Vilà; María Verdú Pina; Cristina Victoria Urbina Pons; Francisco J Huera Huarte; Francesc Ferrando Piera (2021). Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica. Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació, (5), -
URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2021
Tipo de publicación: Journal Publications